Saturday, July 29, 2017

Summer Skin Protection? Always!

Не знам колко от вас знаят, но аз съм обсебена от слънцезащитата. Ако следите блога от поне една година, вероятността да сте попадали на пост, в който говоря за това, е огромна. Целогодишно, но най-вече и по-специално през лятото, подбирам козметиката, която използвам изключително внимателно. Причината за това е, че имам светла и много чувствителна към слънцето кожа, която възнамерявам да запазя в отличен вид максимално дълго и максимално дълго да отложа момента с използването на по-сериозен грим за ежедневието... или изобщо. :D
Имам си мини ритуали всяка сутрин и всяка вечер за почистване на лицето и използвам комбинации от различни кремове и лосиони, които намирам за подходящи за себе си. През това лято особено много залагам на слънцезащитата, защото новото жилище за което ви разказах ТУК ми позволява сутрин да ходя пеша до работа и след това отново пеша да се прибирам. Което е супер, но пък прави кожата ми още  по-често излагана на слънчеви лъчи.
Едно от предимствата на това да си блогър и да го правиш от сърце, е че получаваш възможността да изпробваш най-различни продукти, които по друг начин може би би пропуснал сред огромното количество брандове на пазара. През това лято впечатление ми направи силният акцент, който козметичните компании поставят на своите слънцезащитни продукти и продукти, които осигуряват висока хидратация на кожата през лятото, което за мен е изключително важно.
Днес ви споделям своите фаворити като се надявам да бъдат полезни за някои. Далеч не съм експерт в тази сфера, но съм отворена за всякакви въпроси от ваша страна, на които ще дам отговор по моя си непрофесионален начин :D


В града
Лице
След кафето всяка сутрин си имам ритуал за подготовка на кожата за деня. Много ми харесва как точно след сън е мекичка и изпъната и ми се иска да запазя това и през деня. Амаааа няма как точно... Затова давам най-доброто от себе си като не забравям високия фактор, който е подходящ за чувствителна кожа.
1. Първо нанасям анти-ейдж слънцезащита от Avene с фактор 50. Макар да е много удобен, продуктът е леко сух като консистенция и се разнася малко по-трудно, но действието му определено е страхотно.
2. След това използвам най-любимото нещо в момента - новият хидратиращ гел-крем от серията Mоisture Surge на Clinique. Хора, това е едно от най-готините неща EVER! Формулата е страшно приятна на допир, а кожата е много чувствително хидратирана до края на деня, което през лятото е жизнено важно! Освен това продуктът е много икономичен и само с количество колкото грахово зърнo можете да хидратирате цялото лице.
Това чудо определено идва с мен и на плажа.
Тяло
3. Когато съм в града не пропускам слънцезащитния крем на цялото тяло или по-точно - на всички открити участъци. За мен La Roche - Posay осигурява най-добрата и интензивна слънзецащита за тялото като освен това се грижи за хидратацията на кожата през лятото. През деня ми е по-удобно да използвам продукти, които са под формата на спрей (прозрачен по възможност), затова се спирам на Antelios XL SPF 50+ олио за тяло на La Roche - Posay. Консистенцията на спрея е страшно приятна и лека и като бонус от него кожата получава нежен лек загар.

За плажа
На плажа аз съм човекът, който ходи след всичките си приятели с няколко кремчета и непрекъснато им напомня да си намажат раменете, лицето и ръцете след като излязат от водата :D Обикновено върша целия ритуал още преди да тръгнем за плажа, но много често си нося всички използвани продукти с мен.
1. За първите няколко излагания на слънце, защитата винаги трябва да бъде по-висока, докато кожата ни свикне. Освен това често се налага да нанасяме продукта отново и отново заради честото влизане във водата. В такъв случай залагам на нещо икономично и с висок фактор. Това лято фаворит ми е хидратиращият детски слънцезашитен спрей с фактор 50 на Nivea и за тялото и за лицето. Да, детски! Защото е супер сладурски, много приятен и интензивен. Ароматът на спрейовете за тяло на Nivea ме връщат в детските години и летата, прекарани на Албена. Не мога да си представя да мине лято без него! Доказано страхотен продукт!
2. След като кожата посвикне с ежедневното излагане на слънце на плажа, идва ред на любимото ми Фотодерм Бронз Сухо Олио SPF30 на Bioderma. Обожавам сухото олио, защото е много приятно за нанасяне, не оставя следи и не цапа и страхотно стимулира естествения тен. Освен това е икономично! Миналата година с него изкарахме 3 мацки, че даже остана повече от половината.
3. Термалната вода от La Roche-Posay също често присъства в плажния арсенал... и не само. Тя е страхотен начин да освежите и хидратирате кожата. Най-вече след цял ден, прекаран на плажа. Между другото, препоръчвам я и за вечерните плажни партита :) Побира се във всяка чанта!

Косата
Не е тайна, че след края на топлите месеци, косата най-често е в ужасно състояние. Подобно на по-различната грижата за кожата, която използваме през лятото, грижата за косата също трябва да се промени. До скоро не се замислях особено за тези препоръки, но напоследък обръщам по-голямо внимание на къдриците си, за да ги запазя колкото се може повече! За грижа за косата в летния сезон използвам дермо-протективния шампоан на Ducray. Все още имам малко от предходната опаковка, защото ми беше препоръчан от фризьора ми, заедно с терапия за коса на Kerastase, която също е доста подходяща за лятото.

След слънце
Не забравям, разбира се, и този изключително важен момент - грижата за кожата след слънце! Много хора пренебрегват важността на after-sun продуктите. Но всъщност те са страшно полезни не само, за да успокоят кожата на местата, на които леко сте изгорели, но и за да осигурят нужната хидратация след цял ден под жаркото слънце. Освен това запечатват и съхраняват тена.
1. За лицето аз лично използвам освежаващо мляко за след слънце Bioderma Apres-Soleil, което имах възможността да изпробвам наскоро и веднага ми допадна страшно много! Обикновено го нанасям вечер след душ, когато съм в града, и веднага след като се прибера от плаж или разходката, когато съм на почивка. Страшно много ми харесва колко леко се нанася, както и охлаждащото чувство, което оставя.
2. За тялото чудесен избор е Clinique After Sun RESCUE Balm с алое. Този лосион буквално ме спаси след миналия уикенд, когато отидохме до водопад Скокът (тук) Тъй като мястото беше леко сенчесто си помислих, че изгарянето може и да ми се размине. След като започнаха да ме стягат раменете обаче нежната текстура и приятното охлаждащо усещане на Clinique много бързо оправиха ситуацията :)

А вие какви слънцезащитни продукти използвате?
Бихте ли препоръчали нещо? :)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM




4 comments:

  1. Love this! ♥


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  2. Преси, слънцезащитат се нанася винаги най-отгоре. Над дневният крем, над грима... Погрешно е да нансяш първо крема с фактор и после дневният. Може да видиш тази информация във видеото ни с дерматологът Ася Данчева, а също и в много книги за козметика и грим е много пъти подчертано правилната употреба на слънцезащитата. Понеже пишеш пост по темата е важно да го добавя, за да няма подведени хора :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ети, много ти благодаря за това пояснение :) Като цяло страня от това да давам съвети за това в какъв ред се нанасят продукти или кой продукт за каква кожа е подходящ, защото наистина не разбирам в такава дълбочина от тези неща. Горните писания са базирани на това аз самата как най-добре се чувствам, използвайки следните продукти. Но ще се постарая да изпълня съвета ти и да обърна реда не продуктите в грижата за лицето в града, за да видим тогава как ще ми се отразят. :)

      Delete
    2. Важно, за да са по-ефективни. Имаш качествени и хубави продукти в този пост. Ползвай ги разумно ;)
      Хубаво лято пожелавам и докладвай ;))

      Delete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava