Tuesday, May 9, 2017

Where to find the perfect trench!?



Докато подготвям този пост е вторият почивен понеделник от месец май. Има нещо страшно приятно в почивните понеделници, не мислите ли? Толкова са успокояващи и приятни. Имаш онзи бонус почивен ден, за който си мечтаеш всяка неделя. И по-лесно се вършат всякакви задачи. Намирате време за обяд някъде навън, хапвате сладолед, подреждате, виждате се с любими хора, пътувате. И  най-вече - напълно сте наясно с факта, че ви очаква една кратка седмица.
Освен това е пролет. И ако времето все още се чуди дали да ни зарадва, аз се радвам и на нещо друго. Джанките! Които в София са подозрително НЕобрани :D
Не, шегувам се... радвам се на шлиферите! Сега е техния перфектен момент. Не е прекалено топло за без тях, но не е и прекалено студено. Съчетават се страхотно с всичко и могат да се носят по няколко начина. Вече няколко човека в Instagram ме попитаха от къде е този, който нося аз, затова веднага ви издавам тайната си - от LC Waikiki. Страхотна кройка и страхотна материя на още по-страхотна цена! Има го и в бежово и определено си заслужава! Особено след като същия модел, само че в магазин, който представя по-highclass брандове струваше точно седем пъти повече :)
Освен това, съчетанието на панталон с кецове за мен до много скоро беше нещо немислимо, но ИЗНЕНАДА.. хареса ми! Много. Най-вече, защото кецовете са тооооолкова удобни, че рядко ги заменям с високи обувки за ежедневието. Особено когато то е толкова забързано :)
Между другото, в ТОЗИ пост бях споменала, че скоро ми предстои да се преместя в ново жилище. Това вече се случва. Стискайте ми палци да не се побъркам с всички неща, които предстои да се случат докато всичко влезе в нормален ритъм... :D
А за самото изживяване около местенето и цялата му идея ще ви разкажа с повече подробности и в съвсем мой си стил много скоро! :)

Trench: LC Waikiki
Pants: Stradivarius
Top: New Yorker
Bag: Debenhams
Sneakers: Adidas

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

Пожелавам ви страхотна седмица! :)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

2 comments:

  1. Визията Ви е повече от страхотна! Много обичам този спортно-елегантен стил. За жалост на мен тренч като този ще стои меко казано комично - висока съм около 150 и вероятно ще ми стигне до глезените.. :D Още веднъж поздравления - на Вас стои чудесно! :))

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava