Monday, March 20, 2017

Colorful Promise and Ripped Jeans


Обещанието си е обещание! Бях казала, че ще се постарая да включа повече цвят в облекото си през пролетта и го правя! Аман от това черно през цялото време и навсякъде! Дори бях започнала да нося черни дънки... :D Които, както виждате, вече не присъстват.
Акцента, разбира се, е жълтата риза, която допринася с красивия си нюанс към идеята на тоалета - да бъде  пролетен и приветлив. Признавам си, че в магазина бях сигнала за касата с черния й вариант в ръка, но си казах... "Не! Взимам жълтата! И после ще го мисля!" Даже не я премерих.. просто взех същия размер :D
Освен това цялата нестандартна цветова комбинация, която се получи в този outfit, ми допада много! Велурените боти са супер в това време, а лекото палто си е задължително като се има предвид колко е студено сутрин. Между другото, манията ми по чанти тип торба продължава! Много ми харесват, защото са удобни за ежедневието и може да ги разнообразявате с всякакви детайли като цветни помпони, ресни и т.н. :) Този модел ми е много, много любим най-вече заради свежия си нюанс.
А сега, бих искала да споделя нещо, в което търся съмишленици.... само аз ли се дразня на дънките, които са скъсани на коляното???
<3 p=""> Моля ви, побърквам се! По принцип страшно много харесвам протрити дънки и такива с дупки тук-там и преди носех страшно много! След това обаче съвсем бях спряла. Този чифт си го купих преди около месец и в началото всичко беше горе-долу наред, но след това кръпката на коляното започна да ме влудява всеки път щом седна! Не знам дали само така ми се струва или наистина с всяко обуване расте все повече... А и сигурно има нещо общо с факта, че 9 от 10 пъти, докато си обувам дънките, крака ми отива право в дупката! Ама... какво да направя.. сутрин е и в повечето случаи съм се събудила преди 10 минути...
Anyway... без повече чифтове с дупка на коляното за мен! Може над него, може под него, може и без! :D

Coat: Reserved
Shirt: LC Waikiki
Jeans: H&M
Bag: Parfois
Necklace: Avon
Shoes: Deichmann

*Photo Credit: Vibrant Frame by NIkolay Yordanov

А вие какво мислите за пролетните тоалети и дънките с дупки? :D
Пожелавам ви прекрасна седмица!

 Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM


1 comment:

  1. А така, момиче! Малко цвят да има! Чантата е жестока!
    Спокойнооо аз мразя скъсани дънки, тъй че не си сама (:

    целувам те!
    Вяра

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava