Wednesday, December 28, 2016

Turning the Page



Тъкмо когато си мислех, че 2016 е годината на промените за мен... се оказа, че съм нямала и представа какво ме очаква. 
2016 беше невероятна! Ама толкова колкото не съм и предполагала. През нея се случиха страхотни неща и страхотни хора. Живота ми се промени изключително много в рамките на месец и осъзнах, че не е имало никаква причина да се страхувам от Промяната. Напротив - тя е най-хубавото нещо, което може да ви се случи! Знаейки това... нищо вече няма да бъде същото!
2017 ще започне с една голям личен шанс, за който някои от вас вече знаят. Става въпрос за работата, в която ме очакват съвсем нови и непознати до този момент начинания. Колкото и да се вълнувам за това ново начало обаче, това означава, че зад гърба си оставям една своя голяма любов, на която посветих много време, много труд, малко нерви и повече емоции. Списание MODA беше една невероятна възможност за мен, за която винаги ще бъда изключително благодарна. Тази възможност ме срещна с удивителни хора, научи ме на ценни уроци и ми показа на какво всъщност съм способна, ако реша, че искам нещо. Страхотният екип на MODA и на цялата S Media завинаги ще останат много скъпи на сърцето ми.
Но просто е време за промяна. За ново начинание и за нови вълнения. Една различна насока, в която да вложа своята енергия и всичко научено до момента с единствената цел да обогатя себе си и опита си.
Освен последния брой на сп. MODA, който затворих в ролята на рекламен мениджър на изданието, още нещо на тези снимки има огромно значение за мен и избора му не е случаен.
Сигурно разпознавате тениската "I can and I will! Watch me!" от страхотния бранд Husshe.
За мен той е особено специален, защото ме срещна с една страхотна млада дама - Невена - основателката на на Husshe. Лейбъл за съвременните GOAL Digger-ки, които не се страхуват да се изправят сами срещу предизвикателства, промени и трудности и да доказват способностите си докато уверено вървят на тънките си токчета и нито за момент не поглеждат надолу към разместените плочки и неудобните камъчета. Защото целта е постижима само ако не отместваме поглед от нея. Неуморната Невена в точно такава и ми се иска да вярвам, че има повече момичета като нея!:)
Обещайте си, че през 2017 няма да прекарате и миг време изплашени от новото и непознатото. Ще бъдете отворени към света, безстрашни за промените и напускането на комфортната зона. Тогава възможностите сами ще ви намерят! 

П.С. Що се отнася до списание MODA, аз ще продължа да водя месечната си рубрика в него, затова - не го пропускайте :))


Тениска: Husshe

 *Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

А вас какво ви очаква в новата годна? 
Пожелавам ви магически дни!

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM


3 comments:

  1. cautiously and attentively maintain a healthful diet - one of the maximum critical things you may do to lose weight rapid evidently is to eating proper and pick out your ingredients meticulously. choose wholesome fat resources like avocados, egg yolks, grass fed meats, coconut oil, raw nuts and seeds. this can assist you burn fats and construct muscle. Protein rich meals, http://t-rexmuscleadvice.com/platinum-xt-1000/

    ReplyDelete
  2. In choosing upper clothes, you are to consider the shape of your neck, shoulder, and chest. Gents Clothing, Womens Clothing, Girls & Boys Clothing

    ReplyDelete
  3. Beaver says I also have such interest, you can read my profile here: All kind of pakistani Brands

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava