Sunday, October 9, 2016

Fall Dressed in Denim (by Zaful.com)



Есента има страшно много предимства! Като оставим на страна разкошната разноцветна природа, която просто си проси да бъде запечатана в стотици кадри, за мен това също са връхните дрехи. Те придават търсения финален завършек на външния вид, който много често просто ми липсва през горещото лято. Гледайки гардероба си мога да преценя, че имам наистина доста и най-разнообразни якета и палта. Харесва ми да инвестирам в разнообразни модели, защото през есента и зимата именно връхната дреха е оснoвния акцент на повечето тоалети. Или поне със сигурност е първото нещо, което околните виждат. Стила ми предполага доста манта и тренчове, но за нищо на света не мога да пренебрегна вечната класика - дънковото яке
И за да ми бъде разнообразно и интересно, разбира се, ще избера нещо по-шантаво и цветно, което ще ме кара да се усмихвам всеки път, когато го погледна и ще ми носи увереност! От момента, в който този разкошен подарък от онлайн магазина Zaful.com пристигна вкъщи не спирам да му се радвам! Страшно бързо дънковото яке се превърна в любим модел, защото е чудесен акцент за всеки тоалет и, както се оказа, идеален повод за разговор :D
В този тоалет компания му правят свободни черни панталони с висока талия, къс бял топ, любима и страшно удобна за ежедневието чанта в емералдено зелено и страхотните сандали с връзки, които много скоро с нежелание ще прибера в гардероба си чаак до другото лято :)


Открийте якето ТУК :)

Jacket: Zaful.com
Trousers: Vero Moda
Top: H&M
Bag: Twin Set
Shoes: Bershka

 *Photo credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov 

А вие имате ли си любими връхни дрехи за есента? Какви са вашите предпочитания като модел и материя?

Пожелавам ви страхотна седмица! :))

Follow Games of Fashion on:

1 comment:

  1. Много хубаво момиче! Махни обаче очилата да ти видим и голееемите очи ;)

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava