Wednesday, February 3, 2016

#25FactsAboutMe




Днешният пост е вдъхновен от прекрасния имейл на Мира. Едно много мило и очарователно момиче, което в свое писмо ми сподели за интереса си към българските блогърки и изяви желание да знае повече за всяка от нас! Тя ми предложи да направим тага #25FactsAboutMe, в който да разкрием 25 неща за себе си, които не са известни на всички, а след това да тагнем други 5 блогърки, които да го изпълнят. И така да се разпространи сред всички.
И така, аз започвам смело, а от своя страна тагвам - Диляна от Beyond the Visible, Милена от Mimi's Fashion Moments, Ванина от Style Inspiratrice, Калина от F_Gal и Ивана от Dream of Joe (която може да го направи и като влог) .....иска ми се да тагна още по 10!!! Но да не прекалявам :D Ще оставя тази задача на останалите :)

Надявам се да ви хареса :)

1. Имам две по-големи от мен сестри. (Да, баща ми е експерт по женски проблеми!)
1. I have two older sisters.

2. Понякога казвам на хората, че съм зодия Лъв, защото не ми харесва как реагират като чуят истинската ми зодия – Дева :D Моя близка приятелка, която се интересува от астрология, ми каза, че асцедента ми е Лъв и като характеристики отговарям повече на тази зодия :D
2. Sometimes I tell people that my zodiac sign is Leo, because I don't like the way most of them react when they hear my real sign - Virgo :D A friend of mine is interested in astology and told me that my second sign is Leo and that I correspond much more to it's characteristics.


3. Най-любимият ми цвят е зеленото, но от всички цветове нося най-малко именно него, за да не ми омръзне.
3. My favourite color is green. But among all the other colors, I most rarely wear exactly green, because I am afraid that I will get tired of it.


4. Обожавам хорър филми и истории на ужасите! Без да преувеличавам съм гледала над 200.
4. I love, love, love horror movies! Without any exaggeration, I must have seen more than 200!


5. Единственото нещо, от което истински се страхувам, са иглите. Преди да се татуирам ми отнема много време да се настроя и да преодолея притесненията си.
5. The only thing I am truly terrified of is needles. Every time before I get new tattoo it takes me forever to calm myself.

6. Аз съм огромен фен на татуировките. Всяка малка рисунка по тялото ми си има много специално значение и е натоварена с много смисъл и емоции. За сега обаче се стремя да не прекалявам.
6. I am a huge fan of tattoos! Every little symbol I have on my body has it's special and very personal meaning to me. I am trying to keep my tattoos small and delicate though... at least for now!


7. Едно от най-любимите ми места на света е Букурещ. След това Берлин.
7. One of my favourite places on this planet is Bucharest. Another one is Berlin.

8. Мога да нося на много алкохол.
8. I can drink a lot.


9. Доверявам се трудно на хората и винаги се изумявам, когато някой прави услуга напълно безкористно. 
9. It is really difficult for me to trust people and I am always really amazed when someone does a favour with no back thoughts.


10. Не обичам да готвя, но всъщност готвя хубаво.
10. I don't like to cook, eve though I cook quite good!


11. Любимата ми храна е едно ястие, което само майка ми готви. Не знаем как се казва, защото загубихме листа с рецептата, но го кръстихме „Патладжанена фантазия”. След това установихме, че името не е подходящо, защото е много вкусно и ако заменим патладжаните с тиквички. Затова го преименувахме само на „Фантазия!” :D
11. My favourite food is this dish that only my mother can cook! We don't know it's real name, because we lost the paper with the recipe, but we named it "Aubergine Fantasy". Shortly after that we realized that this name is not really suitable, because the dish is really tasty with vegetable marrows instead. So we kept only the "Fantasy" part :D  

12. Като малка исках да стана жокей.
12. When I was little I wanted to become а jockey.


13. Не съм пушач, но обожавам наргилетата. Ама наистина много!
13. I don't smoke, but I love shisha! Really, really much!


14. Най-добрата ми приятелка се обръща към мен с прякора „Пиле”
14. My best friend calls me "Pile". In Bulgarian that means Chicken.

15. Много обичам сръбска и руска музика.
15. I really like Serbian and Russian music.


16. Любимата ми книга е „Човекът, който се смее” от Виктор Юго
16. My favourite book is "The man who laughs" by Victor Hugo

17. Филмът, който мога да гледам отново и отново е Rocky Horror Picture Show :D Weird…
17. The movie that I can watch over and over again is Rocky Horror Picture Show :D weird... I know :D


18. Обожавам фурми и кестени!
18. I love dates and chestnuts!

19. Не обичам пъпеш, цвекло и чушки. Толкова много, че дори миризмата им ми е неприятна! 
19. I hate melons, beetroot and peppers. I hate them so much, that even their smell is really unpleasant to me.

20. Хората намират за странен начина, по който изричам числото 44.
20. Most people think that the way I pronounce number 44 (in Bulgarian) is weird.


21. Едно от нещата, които си умирам да изпробвам, е свободно скачане с парашут.
21. One of the things I want to try while I am young is free jump with parachute.

22. Обожавам да играя дартс, джаги и Air Hockey! Не съм особено добра, но пък много се забавлява :D
22. I really love to play darts, table football and Air Hockey! I am not that good, but I always have a lot of fun! :D

23. Най-много от всичко искам да отида до Великденските острови.
23. The place I want to visit the most are the Easter Islands in the Pacific Ocean.

24. Пристрастена съм към масажите на гърба.
24. I am addicted to back massages.


25. Любовта ми към модата започна с купуването на една рокля, когато бях на 6 годинки.
25. My love for fashion began with the purchase of one amazing butterflies dress when I was five or six years old.

*Бонус +1 - Аз съм ужасно неориентирана! Без да преувеличавам, случвало ми се е е да се загубя пред собсвения си блок в София. И имам свидетели, коио могат да потвърдят :D


Припознавате ли се в някое от моите 25? :)

I am interested to know if you find yourself in any of my numbers? :)

Follow Games of Fashion on:

6 comments:

  1. Oooo, Преси, толкова неща не знаех за теб! Ще се включа със сигурност, благодаря ти :*

    ReplyDelete
  2. Прекрасен пост! <3
    5 и 13 важат и за мен

    ReplyDelete
  3. Потвърждавам и 25-те! Особено четирийсе и четири хахахахах :* Но пък затова толкова те обичам!

    ReplyDelete
  4. Хахах много яко! Аз СЪМ зодия Лъв :D За мен важат 21 и 13 :D А може и към бонуса да се присъединя, но не чак със загубване пред нас :D

    ReplyDelete
  5. Само 13 важи за мен и 5, само дето нямам tatoo и не го обмислям за напред :) Ще ми е интересно да чуя 44 :D

    ReplyDelete
  6. Ох ще умра с тебе!!! :D Как така пред собствения си блок? Пред входната врата ли? Не я ли видя...
    A патладжанената фантазия да не би да е постна мусака или поста лазаня?
    ^_^

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava