Monday, August 10, 2015

Kristina's Beauty Tips: Rimmel Lasting finish 25 hours...



....Или когато кожата ти е прекалено светла за КАКВОТО и да е!

Момичета, кажете ми че това не се случва само на мен?!?!

Как започва историята - ударих дъно на фон дьо тена, който използвах и много ми се искаше да пробвам Bourjois healthy mix. Отидох в Dogulas, ако не се лъжа, намерих точния цвят за тена на лицето ми ми, но уви, това се оказа Bourjois healthy mix Serum, който е за хора с нормална към комбинирана кожа. Само че моята си пада малко по-суха, затова ми трябва фон дьо тен, който да създава този dewy ефект. И така се започна голямото търсене...

Най-светлия тон на всеки един фон дьо тен, който беше в списъка ми „Бих ползвала“, се разминаваше твърде много с цвета на лицето и врата ми. И в крайна сметка се спрях на марката Rimmel (предишният ми фон дьо тен беше Rimmel Wake me up – 100 Ivory, а до преди това ползвах основно BB кремове) и реших да пробвам Lasting Finish. Друго, което ми направи впечатление, беше че всичките тонове на различните видове фон дьо тени са почти еднакви, защото отново цвета, който ми пасна перфектно е 100 Ivory




Самия продукт – Според описанието му, ние трябва да получим: пълно покритие, което се усеща много приятно върху кожата, издържа изпотяване, влага и остава на лицето, ЗАБЕЛЕЖЕТЕ – до 25 часа!!! И това ако не е изумително! 



Типичен фон дьо тен, лесен за разнасяне, не засъхва много бързо, което ти позволява да го разнесеш равномерно навсякъде. За целта аз ползвам гъбичка, защото според мен, тя обира ако имам излишък от продукта върху лицето си. Това, от което се притеснявах най-много, беше тъй като е дълготраен фон дьо тен, да няма този пудрен завършек, заради който можеш да си „нацепена“ в лицето (Girls, you know what I mean). Но останах приятно изненадана, че това не се случва, но все пак трябва да се внимава в зоната около устата и Т зоната да не се прекали с количеството. Издържа наистина доста дълго време и грима ми върху този фон дьо тен си остава почти непокътнат, в сравнение с Wake me up.








Много ще се радвам, ако споделите вашите премеждия заради прекалено светлата си кожа или ми дадете съвет, как вие самите намирате перфектния фон дьо тен

-Love, Kristina <3
(Follow Krisi on Instagram!)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

5 comments:

  1. Страхотен маникюр :) И страхотен блог ;)
    За прекалено светла кожа ти препоръчвам да опиташ цвят Порцелан на Oriflame- The one. Почти съм сигурна, че от нюанса ще останеш доволна, друг е въпроса дали ще ти допадне самия фон дьо тен :) Лекичък е и малко бързо "пада", но са пуснали нова, малко по-дълготрайна версия :)

    ReplyDelete
  2. Благодаря за маникюра и за съвета! Ще се поразровя за информация относно този фон дьо тен, за който говориш!

    ReplyDelete
  3. Много интересно! Аз също си търся фон дьо тен, но не ми се иска да е много скъп, защото не съм сигурна, че ще ми хареса. Моята кожа също е доста светла, но като ми излизат пъпки ми се иска да ги покрия хубаво с нещо. Би ли споделила каква е цената на този?
    Благодаря предварително (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ценатс му е в порядъка 11 - 13 лева. Цветът 100 Ivory на Rimmel е почти еднакъв на повечето им фон дьо тени, цените им също са доста нормални, така че можеш да ги разгледаш :)

      Delete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava